Subject: FW: Viljandimaa Pinska küla Telia sidetrassi projekteerimine 49 Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia tee
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 11:49:53 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 25/2136-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, February 19, 2025 10:53 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Telia sidetrassi projekteerimine 49
Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia tee

Tere

Saadan kooskõlastamiseks  Telia sideprojekti Viljandimaal Viljandi vallas
.

Manuses taotlus, dgn (originaal), dwg (konverditud) ja pdf versioonis
asendiplaani joonis, seletuskiri, IKÕ plaan.

Lugupidamisega

Kristel Mälton

geodeet/projekteerija

MTR Halduse OÜ

56 956 927

Kuupäeval neljapäev, 06. veebruar 2025 at 11:03, kirjutas Gunnar Mägi
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >:

Tere

Kavandatavast projektist,

Sidetrass on kavandatud alale, kus Maa-ameti kaardirakenduses / projekti
geodeetilisele alusplaanil kajastuvate katastriüksuse piiridel on
ülekattuvus ning maaomand ei ole üheselt tuvastatav. Palume täpsustada
Maa-ametist piiride kattumise põhjus. Juhul, kui projekteeritud asukohas
ei ole võimalik tuvastada üheselt maaomanikku, kelle maale tehnovõrgud
kavandatakse, ei kooskõlasta Transpordiamet esitatud projektlahendust.

Eelnevalt on keeldutud kooskõlastamast  LEONHARD WEISS OÜ   töö nr LC1218
„Metsküla tee 9 kinnistu elektriautode laadimistaristu liitumine
elektrivõrguga“  kuna tehnovõrgud maade kattuvusega alas!

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Thursday, February 6, 2025 9:38 AM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Telia sidetrassi projekteerimine 49 Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia
tee

Tere

Projekteerin Viljandi linna ja Viljandi valla piiril Telia sidetrassi, mis
hõlmab ka kinnistut 49 Imavere-Viljandi-Karksi-Nuia tee (km 49.48).
Lähteülesande kohaselt pean tegema väljavõtte ELASA sidetrassilt. Enne kui
saadan projekti kooskõlastamiseks Transpordiametile, palun Teie poolset
arvamust (nõusolekut), kas saan uue jätkukaevu projekteerida ELASA
sidetrassile peale või peab kaevu paigaldama sidetrassi kõrvale. Lisasin
joonise manusesse. ELASA sidetrassi sügavus selles kohas on u 84 cm.

Lugupidamisega

Kristel Mälton

geodeet/projekteerija

MTR Halduse OÜ

56956927

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.